segunda-feira, 9 de fevereiro de 2009

Wordart em português - novo kit

ATENÇÃO!!! Removi o kit Seasons of Love inteiro e colocarei outro, em breve,trocando as duas wordarts que continham swirls da NatashaNaSt. Aqui está o pedido dela:

Hi Vania,
You made a very beautiful Wordart! But if you read my TOU, there it is written that all my products are for personal use only! You can not make QP from my kits and distribute to other people, even as freebie! And before creating your Word Art, you need to contact me and ask the permission. My email address is in TOU.
I will be very grateful to you if you remove from your Wordart my swirls. Hope for understanding and please do not take offense!

P.S.NatashaNaSt and Natasha Stupnikova - it's me! :) And in my TOU says: Please be sure to credit NatashaNast Designs or Natasha Stupnikova
Kind regards!

Natasha

7 comentários:

Tata Cardoso disse...

Oba!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mais Word Arts.
Amei amiga, lindos como sempre.
Muito obrigado por compartilhar.
Beijokas mil

Digi Free disse...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 09 Feb [LA 07:00pm, NY 10:00pm] - 10 Feb [UK 03:00am, OZ 02:00pm] ).

Rosana disse...

Que maravilha!
Mais word arts para embelezar
ainda mais minhas páginas de scraps.
obrigada,estão lindas!
Beijos.

Marina disse...

The swirls that you used for your wordart , belong to NatashaNaSt. You can't make a freebie from her designs. You need a permission from designer. And as I know she didn't give it to you. And sure I will let her know about your creations.... That's looks like piracy.

Vania M. de Andrade disse...

A proposito do comentario acima, tenho a esclarecer que, se fiz alguma coisa errada, acabo de mandar o seguinte pedido de esclarecimento à Natasha, dona de alguns swirls usados em algumas wordarts e cujos creditos foram dados a ela, naturalmente. Eu comprei o kit, fiz a wordart e distribui como freebie, sem saber que estava fazendo pirataria, como alega a moça acima.Se a Natasha me proibir, retiro o kit do ar, refaço, e torno a disponibilizar. Sempre uso enfeites de designers e dou os creditos no meu TOU. Não acho que esteja errada. Em todo o caso vou aguardar o que ela me pedir.

Natasha!
I´m very worried because perhaps I´ve made something that it is wrong and didn´t know. Let me know if it is really wrong. I bought this kit Explosions of Fun and used some swirls to make 2 wordarts with it. And I´ve gave away as a freebie down on my blog.In my TOU I gave the credits of the swirls to you.And I thoutht it was ok. But I received a comment from someone that claimed that it is piracy. And I´ve never meant to cause any harm to no one. Please,clear it to me. If it is piracy, I will imediatly cancel the kit of wordarts. And I beg your pardon...
Answer,please, the sooner possible!

12 Февраль 2009 г. 3:21

fenix disse...

Lindoooooooooooooooooooo!!!!


Amo seu cantinho...mil bjs e muito grata.

Раиска disse...

Here is Natasha's blog,conntact her
http://natashanastscrap.blogspot.com/